"In het midden van de vlakte" - Reisverslag uit Milaan, Italië van Katharina Höwer - WaarBenJij.nu "In het midden van de vlakte" - Reisverslag uit Milaan, Italië van Katharina Höwer - WaarBenJij.nu

"In het midden van de vlakte"

Blijf op de hoogte en volg Katharina

05 Juli 2013 | Italië, Milaan

Oftewel, de stad van Leonardo Da Vinci,

MILANO.

Vanmorgen besloten om lekker vroeg een bezoek te brengen aan de Duomo van Milaan, een van de grootste kerken ter wereld. Binnen was het nog erg donker om foto's te kunnen maken, dus iig een bandje gekocht waarmee ik heel de dag entree zou hebben en foto's mocht maken. Daarna even in de Galeria wezen kijken, prachtige ramen en koepel. Toen begon het maatje te knorren dus was het tijd voor wat te eten. Een MacToast, oftewel een Italiaanse tosti.. Met een flesje water, dat ging er wel in!

Daarna besloten een bezoek te brengen aan het kasteel, waar allemaal irritante gastjes met van die bandjes staan die ze om je arm willen knopen. Toen doodleuk erachter gekomen dat mijn geheugenkaart van de camera vol was, dus overal gezocht voor die rondingen, uiteindelijk gevonden. Toch maar een kaartje van 4 Gb zodat ik sowieso nog 1000 foto's kan maken. Toen terug gegaan naar het kasteel en daar even rondgedwaald. Vanuit daar gelopen naar de Maria Della Grazie en door het weinige toerisme zelfs even het Laatste avondmaal van Davinci kunnen zien. Daarna naar nog een kleine expositie van Davinci geweest. Toen doorgelopen naar een andere locatie want daar ging het nog verder door. Geweldig, I <3 Davinci. Wel jammer dat je nergens foto's mocht maken! Maar wat was het gaaf.

Daarna een beetje rondgelopen langs allemaal mooie gebouwen en toen was het alweer 4 uur, langzamerhand terug gelopen naar de metro en het hotel. Daar even gechilled bij de ventilator en dingen proberen te regelen.

Voor etenstijd had ik lekker sushi, het was het eerste wat ik tegen kwam on my way.. Olaf god me naar de hemel begeleide.. Heerlijk!

Nu is het sleepiesleepietime,

Morgen zullen jullie van mij horen vanuit het zonnige Toulon san de Côte d'Azur!

• 05 Juli 2013 - 23:31

Dit Maliepaard:

Leuk verslag, goede reis naar Toulon,en we zij wel benieuwd naar je foto's !

Liefs oma !!