Centro historico. - Reisverslag uit Vatican City, Vaticaanstad van Katharina Höwer - WaarBenJij.nu Centro historico. - Reisverslag uit Vatican City, Vaticaanstad van Katharina Höwer - WaarBenJij.nu

Centro historico.

Blijf op de hoogte en volg Katharina

01 Juli 2013 | Vaticaanstad, Vatican City

Na een korte nacht zijn we gisteren weer op pad gegaan en besloten we door het verkeervrijecentrum te lopen. Dus eerst zijn we richting de Spaanse trappen gegaan, daarna door richting het Pantheon en naar het Piazza Navona. Dit zonder over te stappen op een bus of metro, dus aardig wat gelopen! Het grappigste was waarschijnlijk wel het moment dat we bij de Trevi frontijn aankwamen en iedereen bedroeft keek. Zal het zijn dat er meer geld in de fontein ligt dan hun op hun bank hebben? Of gewoon omdat het water niet stroomde omdat de maandelijkse schoonmaak bezig was?

Daarna besloten om naar het hostel terug te gaan en daar te chillen, s avonds nog met Tommy uit Pennsylvania zitten kletsen. Tommy hebben we de nacht ervoor leren kennen en hij is hier voor 2 maanden heen gekomen om te gaan skaten, heel cool!! Lekker door de gangen van het hostel zittend op een skateboard rond geduwd worden. Dat vond de Chinese dragon (de eigenaresse) niet heel leuk, dus maar besloten te gaan slapen.