FIRENZE <3! - Reisverslag uit Firenze, Italië van Katharina Höwer - WaarBenJij.nu FIRENZE <3! - Reisverslag uit Firenze, Italië van Katharina Höwer - WaarBenJij.nu

FIRENZE <3!

Blijf op de hoogte en volg Katharina

02 Juli 2013 | Italië, Firenze

Na een mooie treinreis van 3 uur door het prachtige Toscane zijn we aangekomen in Florence, ongeveer 15 min lopen van het station.. Eindje met een zware tas.. Bij het hostel aangekomen, kwamen we erachter dat het nog beter was als op de foto's! Een supergroot dakterras en een zwembad beneden.. Dus meteen de tassen neergezet en erin gedoken. Nadat we een beetje afgekoeld waren hebben we bij de poolbar pasta en pizza op. Het was een gerecht+drinken voor 5 euro. Prima te doen dus.

Daarna besloten we de stad in te gaan en een beetje rond te kijken bij de Duomo de Firenze en zo langs het water weer terug. Na terugkomst was ons kamergenootje wakker geworden, Shannon uit Seattle. We besloten met zijn allen nog een pizza te eten en een fles wijn erbij te drinken. €8,- voor een fles wijn en €3,- voor een biertje. Makkelijk zat toch?

Rond half 1 hebben we onze ogen gesloten en morgen zullen we weer wakker worden in een wederom mooie parel van Italië.