Canada <3 Holland! - Reisverslag uit Firenze, Italië van Katharina Höwer - WaarBenJij.nu Canada <3 Holland! - Reisverslag uit Firenze, Italië van Katharina Höwer - WaarBenJij.nu

Canada <3 Holland!

Blijf op de hoogte en volg Katharina

03 Juli 2013 | Italië, Firenze

Na weer veel rond te hebben gelopen in de stad was het tijd voor diner, na die Italiaanse pasta di mama wilden we wel eens iets anders. Een lekkere cheeseburger met frietjes.. jummie!

Na het eten even omgekleed en naar beneden gegaan waar we lekker bij de poolbar gingen zitten. Na wat fris en wijn was het tijd voor het echte spul.. COCKTAIL BUCKETS. Dus een hele liter denk ik ongeveer.. Aan sex on The beach, omnomnomnom. Toen begon er een grote groep naast ons te zingen dus wij meezingen, vroegen ze of we er bij kwamen zitten. Allemaal mensen uit Cannada die hier een hele maand kwamen studeren in Florence. Dus ze vonden ons meteen geweldig omdat we uit NL kwamen, omdat, blijkbaar.. Nederlanders verliefd zijn op Canada. Dat klopt ook wel, veel NL gaan naar Canada. Na echt uren gekletst te hebben over Nederland, Canada, Geordie shore, Jersey shore, school, trips etc, begon Jeremy met een super mooi gedicht voor te lezen. Die jongen kan echt goed schrijven, iedereen aan tafel zat te janken. Daarna wat vrolijkere dingen gehoord haha.

En toen was het weer tijd om de oogjes te sluiten en slaapje te doen, arrevedeci!